Timisoara - Arad - Oradea - Satu Mare

Dupa pauza de o zi din Timisoara, oras in care cu drag ne-am intalnit cu parintii si copiii, dar si cu adultii, cu diabet tip 1, am plecat odihniti spre ceea ce urma sa fie o zona noua pentru noi, pentru ca asteptam curiosi aceasta etapa a calatoriei. Noua pentru ca se anunta si cea mai grea, trebuia sa trecem muntii.

Luni, 3 iulie a fost cum spuneam, prima zi de pauza din aceasta aventura, in care ne-am intalnit cu timisorenii si nu numai, pentru ca am avut si cateva persoane care dupa vizita la centrul Cristian Serban de la Buzias au ales sa mai ramana o zi in TM pentru a ne intalni. Trebuie sa multumim prietenilor nostri, Lari si Paul pentru gazduire.

4 Iulie 2017 - Timisoara - Nadab (Chisineu Cris).
96.12 km Distance / 5:16:43 Time / 18.2 kph Avg Speed

Pe 4 iulie aveam de mers 100 km catre Chisineu Cris. Am poposit in Arad, unde un prieten biciclist ne-a preluat de pe drum si ne-a condus catre iesirea din oras. Multumim Lucian Mihoc, ne-a facut placere sa ne intalnim si sa ne cunoastem. Tot in Arad l-am cunoscut de Daniel (Dan Octavian Nita) care, ca ong-ist si-a dorit sa ne cunoasca. La invitatia Dlui Deputat Glad Varga, am vizitat Primaria Arad, o cladire impresionanta, recent renovata. Vom trimite Dlui Deputat un memoriu despre cauza noastra, sa vedem cum rezolva un politician cazul...

Stiri Arad: Special Arad si AradON

Dupa ce in Arad ne-am tras sufletul si am facut pe "vedetele", vorbind cu cativa ziaristi locali, am continuat spre Chisineu Cris, locul de popas pentru acea seara. Cazarea in Nadab a fost relativ ok pana in momentul in care am aflat ca nu exista mic dejun pana la ora 10?!?! Tocmai acest mic amanunt ne-a facut ca in urmatoarea zi sa plecam cam nemancati si sa incercam sa gasim ceva cat mai repede. Aveam de parcurs o zi destul de grea, datorita traficului, drumul spre Oradea fiind unul European, destul de aglomerat.

5 iulie 2017 Nadab - Chisineu Cris - Oradea ziua 11
79.07 km Distance / 3:55:25 Time / 20.2 kph Avg Speed

Am fugit de la Nadab de foame si am mancat foarte bine la Salonta. Am avut placerea sa pedalam si pe o bucatica de pista de biciclete care intra in Chisineu Cris, dar din pacate se termina la fel de brusc cum a inceput. Din pacate doar la taiat panglica stau bine.
A urmat vestita convorbire din sant, cu Mihaela la Radio Bucuresti FM, conversatie ce se aude aici. In Oradea am fost asteptati de Timea, mamica cu fetita cu diabet, cu care am avut o discutie placuta la cina. Multumim Timea pentru entuziasmul tau si pentru seara frumoasa pe care am petrecut-o impreuna. Dupa intalnirea cu Timea, am continuat seara cu parintii prietenei noastre care a facut posibila sederea noastra in Oradea. Multumim Mada pentru sprijin si multumim parintilor tai pentru seara minunata. De acolo am o sticla de palinca, pe care am plimbat-o pana in Bucuresti si pe care inca o admir.

6 iulie 2017 Oradea - Satu Mare ziua 12
126.11 km Distance / 6:52:29 Time / 18.3 kph Avg Speed.

Urma o zi grea, aproape 130 km de drum european, circulat din greu. Ziua avea sa fie si mai grea datorita vantului puternic din fata, am ajuns extenuati in Satu Mare. Din pacate, aveam o intalnire si am fost asteptati, dar nu am putut sa acceleram din cauza vantului. Ca dovada, media zilei a fost de 18.3 km/h, pentru aproape 7 ore de pedalat efectiv.